Níže uvedený text je přepisem videa.

Co je DSP a proč jej REL nepoužívá? Je to opravdu jednoduché. DSP je zkratka pro digitální zpracování signálu. Není to nic jiného než nástroj. Za prvé, není to tak, že bychom v DSP nevěřili, nesouhlasíme s tím, jak je implementováno ve všech případech, s nimiž jsme se dosud setkali. Neznamená to, že to nejsou opravdu chytří a pracovití inženýři. Znamená to jen, že jsme ještě neslyšeli, že by byl tak dobrý jako dobrý analogový filtr. Tak proč tomu tak je? Silně podezřívám, že když se dostanete do normální společnosti se subwoofery, existují v zásadě dvě věci, které prolínají kulturu této společnosti. Jak hlasitě to hraje a jak nízko to jde? A když si vezmete nástroj, jako je DSP, a to, co DSP umí, není to například magická kinematografie, ale to, co vám umožňuje, že se technik podívá na výstup. A pokud věříte, že dokonale plochý výstup je technický bůh, kterému se klaníte, a který s ním má mimochodem velké množství problémů ve skutečných místnostech, proto je to špatný nápad. Ale pokud máte ve vaší společnosti kulturu, která říká: “Hej, člověče, naše klesá na 19 Hz a je to jen cokoli, 500 babek nebo tak.” Co můžete udělat, je použít DSP ke snížení energetického výkonu na středních a vyšších frekvencích basů. To vám dává více místa ve vašem napájecím zdroji. A to znamená, že rozsah 20 Hz můžete napumpovat opravdu nahlas. A pokud vše, co se snažíte udělat, je získat tu rovnou linii odezvy a v tom to byl velký problém, pak to máte. A co jí chybí, je veškerý lidský prvek.

Když posloucháte hluboké hlasy, když vejdete do místnosti a vaše kroky se rozléhají po místnosti, protože je to velká místnost, je to jeskyně. Všechny tyto náznaky jsou opravdu důležité pro uvěřitelnost například ve filmu. To všechno ztratíš. Dostanete to, když Tom Cruise, kabel praskne a on přistane, víte, 25 stop na betonové podlaze v naprosté tmě s podivnýma malýma očima, které se na něj dívají, a bouchne to opravdu hlasitě. To je to, co získáte. Takže dostanete jednu ránu ve dvou a půl hodinovém filmu a ztratíte veškerou uvěřitelnost zbývajících dvou hodin a, víte, 29 minut a 49 sekund. Je to hrozný obchod. V to nevěříme. Věříme, že přirozenost je to, o co jde. A že pokud skutečně dokážete pomoci lidem dostat se do reality filmu a na dvě hodiny, dvě a půl hodiny zapomenout na život, je to opravdu naše práce.